De koning
Het bij iedereen bekende warenhuis de Bijenkorf is erg actief op social media. Ze hebben een grote schare fans op Facebook (de pagina heeft ruim 670 duizend likes) en willen daarvoor graag mooie reclame campagnes op social media plaatsen. De reclames bestaan afwisselend uit foto’s, grafische beelden en video’s/animaties.
Het dilemma
Hoge kortingen op mode is de reden om een ‘Celebrate Fashion’ campagne te starten. De jurken, schoenen en bijbehorende accesoires hebben een hoog mode gehalte en zijn super feestelijk: Celebrate Fashion! Hierbij is het belangrijk dat alle producten duidelijk in beeld komen zodat de klant getriggerd wordt om te kopen. De stylistes van de Bijenkorf combineerden de outfits met de accesoires.
De buit
We ontwikkelden een stop-motion animatie zodat alle producten mooi en duidelijk zichtbaar in beeld komen. We hebben hierbij een concept van een catwalk aangehouden om het Fashion concept naar voren te laten komen. De stop-motion animatie bevat muziek die passend is bij een catwalk modeshow en de producten komen in beeld op de timing van de muziek.