De koning

Kopersbegeleiding biedt gespecialiseerde software om de aankoop van huizen te vergemakkelijken. Deze software helpt de kopersbegeleider, de koper en de onderaannemer om snel en goed te kunnen communiceren waardoor er veel tijd en geld bespaard kan worden. Daarnaast heeft kopersbegeleiding een speciaal ontwikkeld bouwportaal voor heldere communicatie en gesynchroniseerde informatie voor iedere betrokken partij. In dit bouwportaal kunnen kopers de wensen doorgeven voor hun nieuw gebouwde woning. Denk hierbij aan de keuze voor een keuken, badkamer of tegels.

klant is koning

klantvraag

Het dilemma

De website die er was voldeed niet meer aan de wensen van de klant. Er waren wat betreft ontwerp en techniek een aantal punten die lastig op te lossen waren. Daarnaast moest de website duidelijker worden zodat sneller naar voren komt wie Kopersbegeleiding is en wat zij kunnen doen voor de klant.

De buit

De nieuwe website van Kopersbegeleiding heeft een modern en strak ontwerp met een uitstraling die passend is bij de bouw. Bij de bouw van de website is goed nagedacht over het gebruikersgemak. De website is ingedeeld in de drie hoofddoelgroepen waar de software voor ontwikkeld is zodat elke doelgroep persoonlijk kan worden aangesproken. Daarnaast is er aan de SEO (google vindbaarheid) gewerkt zodat de website hoger in de zoekresultaten van Google komt.

de ontwerp opdracht

© Copyright 2019 - Studio Schurk